Prosím o radu

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, už asi přes měsíc mě trápilo pálení po močení a takové divné řezání v poštěváčku. Byly mi na to dány 2x antibiotika s tím, že je to zánět močáku. Antibiotika nepomohly. Šla jsem ke gynekologovi, ten mi dal tablety na zavádění - po nich se mi vždy ulevilo na pár dní a pak znova. Nikdy mě při močení neřezalo, nikdy nebolí mě v podbřišku, teplotu nemám nic. Dále jsem teď od GY dostala prášky, které se braly jen jeden den - prý by mohl být zánět vevnitř. Já pořád nevím, jestli je to tedy gynekologický problém, nebo urologický. Protože mě někdy ten poštěváček bolí (třeba když dlouho sedím)ale někdy i po močení, když už jdu ze záchodu a občas mě tam dole pálí (a to ne při močení) Už nevím ke kterému doktorovi mám jít, protože si myslím, že kdyby to byl zánět močáku, tak to by mě to asi bolelo více, ale zas jako přímo v pochvě mě nepálí, jen napovrchu. Proto bych se Vás chtěla zeptat na názor, jestli je to spíše urologický nebo spíše gynekologický problém. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, spíše bych to viděla na gynekologický problém. Zkuste Wobenzym tablety dlouhodobě, na cca 3měsíce. Na opakující se záněty působí velmi dobře.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: