Prosím o radu.

Potřebuji radu.S přítelem jsme měli pohlavní styk a on do mě omylem trochu ejakuloval.Beru antikoncepci Velmari pravidelně a vše je v pořádku dobírám poslední platíčko. Menstruaci jsem měla v pondělí 16.12 do 20.12 a pak slabé špinění,ale od 11.12 sem brala antibiotika Penicilin do minulého pátku a zjistila jsem si,že snižuje učinnost antikoncepce.Měla bych si vzít Postinor nebo ne? vím,že by mi to hodně uškodilo a tak potřebuji Vaši radu.

Odpověď odborníka:

Postinor by byl asi na místě, ale už je asi pozdě. Těhotná asi nebudete, každopádně si udělejte test.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Chondropatie pately Je mi 15 let a mám 4. rokem mám problémy s koleny. Dříve...
  • Dlouhodobý průjem Již přes měsíc mám průjem a to několikrát denně. Nejprve to...
  • Cukrovka? V poslední době trpím hlavně ve večerních hodinách suchem v ústech...
  • Krvácení v těhotenství Jsem v 6 týdnu těhotenství. Včera jsem začala slabě...
  • Bolest levého nadvarle Prosím Vás, je mi 20 let a poslední dobou, hlavně při...
  • Artróza Jaký je rozdíl v účinnmosti léku Artrodar a Sinovial při artrÓze I...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x