Prostata manžela

manžel je po ozářkách lécích i injekcí do břicha,PSA má 0,66 ale stále má pogíže návaly pocení jednou horko a jednou zima,prosím co se děje

Odpověď odborníka:

Milá Aleno, ve vašem dotazu je málo konkrétních informací, takže si jen domýšlím (pokud jsem se netrefila, musíte dotaz upřesnit): Váš muž pravděpodobně trpí rakovinou prostaty a dostává hormonální léčbu, která utlumila tvorbu pohlavních hormonů. Je tedy v mužském přechodu a má přechodové potíže které zná mnoho žen, ale u mužů se projevují jen ve zvláštních situacích jako je tato. Pokud ho potíže silně obtěžují, měl by to konzultovat s urologem nebo onkologem, ke kterému chodí.

MUDr. Markéta Macková
MUDr. Markéta Macková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka v Třebíči

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: