Prothiaden

Dobrý den, můj psychiatr je v lázních a nemám se n akoho obrátit.Beru večer Mirtazpain 45 a Zalastu 5. Nyní 3 týden Citalon 20 předtím citalon 10 a vysadila jsem Prothiaden 25 v poledne.Ale stav byl 2 týdny dobrý a nyní se zhoršil a vrací se mi ataky musím brát neuroly.Nevím zda počkat až zcela zabere Citalon a kdy a nebo zpátky vzít Prothiaden v poledne? Moc prosím o radu starám se o malé dítě. Děkuji. --------------------------------------------------------------------------------

Odpověď odborníka:

Dobrý den.Pokud Váš lékař neordinuje, má pravděpodobně zastupujícího kolegu. Pokud se Váš stav zhoršil, bylo by dobré lékaře vyhledat, pokusit se vysvětlit příčinu zhoršení. Vypomoci může případně Váš praktický lékař. K Prothiadenu bych se nyní rozhodně nevracela, efekt působení je zde také pozvolný, navíc čím více léků kombinujete, tím narůstá riziko nevhodných reakcí a interakcí.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x