Prsní dvorce

Dobrý den, mám dotaz ohledně barvy prsních dvorců. Vždycky jsem měla pocit, že mám takové světlé prsní dvorce. Nyní, posledních pár dní se mi zdá, že se mi prsní dvorce trochu ztmavily a "naskákaly" mi na ně takové malé výběžky, když prsní bradavku zmáčknu pouze zčervená, aspoň mám ten pocit. Prsa mě nebolí, myslím si, že se ani nezvětšily. Beru HA Artizia a moje gynekoložka mi při začátku braní této antikoncepce říkala, že se mi prsa asi trochu zvětší. Je to normální, například přísunem hormonů? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Zvětšení při antikoncepci je normální a barva dvorců je individuální,záleží na množství pigmentu,nedělejte si starosti. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: