Průjem a antikoncepce

Dobrý den, po užití třetí pilulky HA Minerva jsem po tři čtvrtě hodině měla krátký, ale vodnatý průjem. Je možné, že byla narušena spolehlivost antikoncepce? A za jak dlouho bude opět spolehlivá? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lily, po 3/4 hodině od požití tablety by se nemělo nic stát - jde o to, že antikoncepce se vstřebává z tenkého střeva a pokud se zrychlí pasáž, nevstřebá se jí dostatečné množství. Za tři čtvrtě hodiny se pilulka po spolknutí do střev nedostala. Vždy při podezření na možné narušení účinku je nutné dalších 7 dnů užívat doplňkovou antikoncepci (kondom)

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x