Prujem a antikoncepce

Ve třetím týdnu jsem měla těžký průjem, šla jsem asi 10krát, ale prášek jsem si vzala v osm večer a průjem začal až ráno, stejně tak v den průjmu jsem si ho vzala až večer a ještě jednou nebo dvakrát jsem šla ráno. Teď jsem ve čtvrtém týdnu balení (vynechala jsem týdení pauzu), ovlivní to účinnost antikoncepce nebo se musím chránit ještě jinak? Předem moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den! Při průjmovém onemocnění může dojít ke snížení účinku antikoncepce. Doporučuji vám chránit se až do konce cyklu ještě doplňkovou antikoncepční metodou, např. kondomem.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Jícnový reflux Po jedné oslavě minuly rok, kde došlo na velkou konzumaci piva...
  • Léčba antibiotiky klacid Beru 2xdenně Klacid 500 na boreliózu,zatím typický...
  • Bolest ledviny Ráda bych se zeptala už druhý den a to i v noci mě bolí spodní...
  • Kvasinky V reakci na můj minulý dotaz a odpověď zde ( http://www.ulekare.cz...
  • Osteoporoza Moje matka(78 let) se léčí na osteoporozu kostí.Kvůli velkým...
  • Noční pocení příčiny Během posledních několika let se u mne objevuje problém s...
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x