Průjem a ha

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je narušen účinnek HA, když jsem po 6 hodinách od užití měla průjem. Bylo to asi z obědu, který mi nesedl. Může být účinnek narušen, a mám se ještě nějak chránit. Byl to teprve třetí prášek z platíčka. Moc děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, výrobce HAK uvádí, že průjmové onemocnění či zvracení snižuje účinnost HAK a doporučuje do začátku dalšího cyklu použít další metody kontracepce.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak bojovat s periferními neuropatiemi? Všemi dostupnými prostředky!
Jaké existují rozdíly u chlapců a dívek s Prader-Willi syndromem?
Poruchy spánku
Články: Poruchy spánku
Nespavost je závažným...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Obřízka ve starém Egyptě
Články: Obřízka ve starém Egyptě
Obecně se přijímá názor, že...
Virové záněty jater (hepatitidy)
Články: Virové záněty jater (hepatitidy)
Virové hepatitidy jsou...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x