Průjem před užitím antikoncepce

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Je mi známo, že pokud mám průjem do určitého času po užití pilulky, tak to může ohrozit její účinek. Jenže moje obava je trochu jiná. Měla jsem průjem cca hodinu PŘED užitím tabletky a k tomu lehké bolesti břicha. Teď se obávám, že jsem měla rozhozené zažívání a jestli to nemohlo nějak ovlinit účinnost pilulky, kterou jsem si za tu hodinu od průjmu vzala. Průjem už se neopakoval, jen mě trochu bolelo břicho. Jsem ve prvním týdnu užívání (4. prášek) týdnu užívání.. Předem moc děkuji za odpoveď a omlouvám se za délku dotazu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud se průjem po užití tablety již neopakoval, neobávala bych se nedostatečného vstřebání pilulky.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x