Průjem z amoksiklavu

Dobrý den, již 4. den beru amoksiklav 1g 2x denne a jako vždy mám průjem. Hned co mi doktor tyto antb předepsal jsem si šel rovnout koupit nějaké probiotika (Biopron9 premium), ale průjem mám i přes to. Není nějaký způsob, jak se průjmu zbavit?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, domluvte se s praktickým lékařem na změně ATB pokud jsou ještě třeba a příště ho upozorněte na problémy, které Vám způsobuje Amoklisklav. Existuje celá řada jiných ATB.

MUDr. Vladimíra Cejnarová
MUDr. Vladimíra Cejnarová

Specializace: Praktické lékařství

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x