Pryc s anorexií

Chci se zeptat, kdo má pravdu. Mám podváhu a ráda bych se jí zbavila. Jen se chici zeptat jaké stránky mají pravdu s jídelníčkem. Na jedněch píší: Běžná strava: snídaně (2ks pečiva se sýrem),svačina:(hruška), oběd(pečená sekaná , bramborová kaše, zel. salát), sv: jablko, večere(vajecná omeleta se šunkou, 1 ks pečiva), 2večere (hroznové víno a naproti tomu při podváze: sn: (2ks pečiva s máslem a sýrem), sv:(bebe sušenka,hruška),oběd(důbková polévka, pečená sekaná, bramborová kaše, větší zel. salát se sýrem),sv:(pudink s ovocem), večere(vaječná omeleta se šunkou, 2ks pečiva,2v(chléb s máslem a plátkovým sýrem) ---: řekla bych minimální rozdíly na jiném webu zaseVýkrmná dieta 21. srpna 2006 v 18:43 | www.femina.cz | Potrava například: Snídani, která má kolem 2500 kJ. To jsou 3 rohlíky s máslem a džemem nebo se šunkou a sladký čaj nebo 1/4 kg závinu (asi 5 větších kousků) a sklenici plnotučného mléka nebo 30 g corn flakes s mlékem a 2 koblihy nebo 2 croissany. Přesnídávku kolem 1200 kJ, což je například tmavý rohlík se 2 plátky sýra a 2 dcl slazeného nápoje (kokakola, fanta apod.) nebo velká tatranka a jogurt 125 ml nebo Pribináček. Oběd, který představuje energetický příjem asi 4000 kJ, znamená, že si dáte alespoň polévku (asi 300 kJ), "hospodskou" porci masitého hlavního jídla s běžnou přílohou (například kuře s bramborem, hovězí guláš s rýží nebo s knedlíky 2500-3000 kJ), salát s francouzskou zálivkou (trochu olivového oleje, hořčice a vinného octa, asi 250-300 kJ) a moučník (oplatka asi 600 kJ). Svačinu (1500 kJ) představuje například houska s tučným sýrem, jablko a kiwi nebo smetanový jogurt 150 ml a maková buchta. Večeři (2800 kJ). Na ni vám bude "stačit" například polévka (300 kJ), velká porce bramborových šišek se strouhankou (1800 kJ) a jako moučník hrnek slazeného čaje se sušenkami, nebo těstoviny se sýrem (1800 kJ), italský míchaný zeleninový salát (450 kJ) a ovoce jako moučník. Druhou večeři (1200 kJ), ke které můžete mít například chleba s máslem a se šunkou nebo palačinku s ovocem nebo banán a nějaký smetanový mléčný krém. tak co myslíte, tohle se mi od normálu zdá hodně odlišné - - tak nevím čím se řídit

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nevím, proč tak striktně trváte na nějakém někým předepsaném jídelníčku - nemyslím, že je to dobré. Jezte, na co máte chut a pokuste se jíst i zdravě a nehledte kolik kdo kusů pečiva doporučuje. Jezte často, výživně a dosyta. Nebo se jděte poradit s výživovým poradcem /vyhledání na netu a nebo bývají i při nemocnicích jako služba veřejnosti/ , který vám postaví jídelníček na míru, podle vaší váhy a výšky a také podle tělesné aktivity, kterou za den máte. Dobré stránky pro tuto problematiku jsou www.anabell.cz nebo http://www.fzv.cz/ Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: