Působení antikoncepce ihned po 7 denní pauze

Dobrý večer. Mám dotaz, 23.7 jsem dobrala poslední tabletku z 1.plátíčka. Potom nastala 7 denní pauza ve kt. jsem až 6tým dnem dostala menstruaci kt. mi zkončila včera 1.8. Nové pláto jsem načala 31.7. Dnes 2.8 jsem měla nechráněný pohlavní styk. Mohla bych být těhotná? Děkuji!

Odpověď odborníka:

Pokud jste zacala uzivat antikoncepci presne po sedmidenni pauze, nemusite mit obavy, jste plne chranena. Prijemny vecer

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x