Qlaira-vymizení menstruace

Dobrý den, již devátým měsícem užívam antikoncepci Qlaira, ale minulý měsíc ani tento, se nedostavilo krvácení. (Dnes načínám nové platíčko) Dříve se mi to nikdy nestalo, ale menstruace byla slabá a krátká, někdy jen v podobě špinění. Před měsícem jsem si udělala těhotenský test, dnes znovu, a oba vyšly negativně. Sex jsem měla před sedmi týdny, chybu v užívání jsem neudělala, nepředpokládám tedy, že jsem těhotná, ale přesto se stresuji. Kontaktovala jsem svého lékaře, a ten mi sdělil, ať se nenervuji, a pokračuji dál v užívání. Problém je, že jsem již šest týdnů na studijním pobytě na Maltě, a do ČR se vracím v prosinci jen na pár dní. Myslíte, že se mám něčeho obávat a nějak to řešit, a nebo to mám nechat plavat, i když se menstruace za měsíc opět nedostaví a vyřešit to až v prosinci? Lékařská péče je tu velmi drahá, a pojišťovna za gynekologické problémy zrovnan není příliš ochotna platit. Děkuji moc za odpověď!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, u mnohých žen dochází při užívání hormonální antikoncepce k zeslabení až vymizení menstruačního krvácení. Neznačí to žádný problém a není potřeba se stresovat. .

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: