Reakce na dezinfekci

  • Dotaz od: Jana Jandová
  • Publikováno: 24.1.2010
  • uLékaře.cz

Dobrý den, před 3 dny jsem byla na injekci u svého gynekologa a nyní mám v místě vpichu červený flek o velikosti cca 10 x 5 cm. Zpočátku bylo místo bolestivé, teď již vůbec, spíše to svědí. Nevím, zda to může být alergie na dezinfekci, nebo na lék (ten jsem již ale asi 2x měla a nic se nestalo). Mohli byste mi prosím poradit co s tím? Předem děkuji a omlouvám se, že obtěžuji. Přeji hezký den. J.Jandová

Odpověď odborníka:

Dobrý den, možné jsou pbě varianty. Doporučoval bych proto konzultaci jak u ošetřujícího gynekologa, tak i na dermatologii. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x