Reakce na očkování

Nechala jsem synovi naočkovat Prevenar, je mu 2,5 roku, neměl ani rýmu. Reakce je velmi bouřlivá, ruka oteklá a bolestivá, vysoké teploty - 38,5, již 2 dny. Dávám Nurofen sirup. Je to normální ? a hlavně, co dál? odezní to samo, nebo je třeba nasadit léčbu? Prosím, poraďte mi co nejrychleji! Děkuji

Odpověď odborníka:

Paní V., dobrý den! Jde jistě o bouřlivou reakci na očkování. Nejspíš to přejde, ale zajděte synka co nejdříve ukázat pediatrovi, ať může vyloučit ohrožení synkova zdraví.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolesti hlavy: poznejte jejich příčinu, (nejen) kvůli léčbě
Orgasmus u ženy
Články: Orgasmus u ženy
Příčin, které způsobují, že...
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
Chcete kvalitnější erekci? Skoncujte s tabákem
Články: Chcete kvalitnější erekci? Skoncujte s tabákem
Pokud hledáte důvod, proč...
Ošetřit řeznou ránu by měl umět každý: praktický návod
Články: Ošetřit řeznou ránu by měl umět každý: praktický návod
Zažila to většina z nás...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: