Reakce po očkování

Dobrý den. Mám dotaz. 26.10. jsem byla na očkování proti chřipce do levého ramene. Již několik let chodím na očkování, vždy mne potom bolí místo vpichu, je tvrdší a zarudlé, toť vše. Nyní jsem tuto reakci neměla. Nevím zda to má souvislost (nevím o ničem jiném), ale za 2dny mne na této ruce začal bolet loket v místě,kdy si položíte ruku na stůl či parapet, 2dny dost a pak to pomalu ustupovalo, nevymizelo. Včera ráno 5.11.(tj. 10dní po očkování) mne začala bolet celá horní končetina levá(ta očkovaná) , je to jako kdybych si ji přeležela, v prstech mne drobně brní a nic těžšího v ní neunesu i s hrníčkem mám problém, jako kdyby byla slabá. Je to již 19hod. bez pauzy, namazala jsem si ji gelem na bolest i zánět a žádná změna. Myslíte, že to má souvislost s očkováním a popř. vymizí to za pár dní, nebo mám plašit a jít k lékaři? Je mi 42let, léčím se na flebolymfedém v levé dolní končetině - beru Detralex. Děkuji za odpověď. Petra

Odpověď odborníka:

Dobrý den, souvislost s očkováním nelze vyloučit, nicméně tento stav může mít i jinou příčinu, doporučuji určitě navštívit praktického lékaře, který případně doporučí další, s největší pravděpodobností neurologické vyšetření. Přeji hodně zdraví.

MUDr. Hana Ševčíková
MUDr. Hana Ševčíková

Specializace: Vakcinace a cestovní medicína
Pracoviště: Avenier, a.s., Centrum očkování a cestovní medicíny Ostrava - Hornická poliklinika

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: