Recidiva trombózy

Dobrý den. Před měsícem jsem prodělala trombozu v lýtku, píchala jsem si Clexane po dobu 3 týdnů. Na kontrolním sonu lýtka již sraženina nebyla. 2 dny po vysazení Clexanu se mi náhle objevila bolest na obou stranách pravého stehna, asi 10 cm nad kolenem. Bolí to při došlapu. Mohla by to být tromboza? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den Jestli jste měla hlubokou žilní trombózu tak 3 týdenní léčba Clexanem je zcela nedostatečná. Měla by jste brát léky na ředení krve aspoň 3 měsíce, minimálně. Při podezření na trombózu je nutné udělat kontrolní sono, jinak to zjistit nelze. S pozdravem

MUDr. Branislav Holman
MUDr. Branislav Holman

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Interní ambulance, Praha 3

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x