Remood - panická úzkost

Dlouhodobě užívám Remood, nyní 1/4 denně, po komplikovanějším životním období se mi náhle zhoršil stabilizovaný stav. Stačí jen navýšit např. na půlku denně? Obávám se počátečního zhoršení stavu - jako to bylo v začátku užívání. Děkuji, R.J.

Odpověď odborníka:

Milá paní Radko, určitě nezůstávejte se svým zhoršením stavu sama, co nejdříve vyhledejte svého ošetřujícího psychiatra, rozhodne o optimalizaci Vaší léčby,.Možná Vám pro přechodnou dobu přidá anxiolytika.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Nosní dutiny Chtěla bych se zeptat za svého přítele,byl na operaci s nosní...
  • Preejakulat Co si myslite o tak zvané kapičce touhy? Je 100% ze žena otěhotní...
  • Herpes genitalis Před půl rokem se mi poprvé projevil herpes genitalis a po...
  • Bulka na nártu Objevila se mi bulka na nártu. Asi dva roky zpět mě občas bolel...
  • Prohlídka Ahojky poradno, rad bych se vas zeptal s pritelkyni na par otazek...je...
  • Nadměrné množství preejakulátu Vadí mi nadměrné množství preejakulátu tzv...
 
Kam dál
Naposledy čtené: