Revmatoidní faktor

Rády bych věděla, zda dlouhodobé užívání výživového doplňku Imunoglukan P4H může způsobit zvýšení revmatoidního faktoru (až na hodnotu 92). Děkuji Macková

Odpověď odborníka:

Dobrý den I.M! Domnívám se, že se dlouhodobé užívání Imunoglukanu by aktivitu revmatického onemocnění stimulovat nemělo a se zvýšením hladiny revmatického faktoru nesouvisí. Bylo by ale vhodné zkonzultovat ještě tento problém s vaším revmatologem. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
I na zánět průdušek platí homeopatika
Články: I na zánět průdušek platí homeopatika
Záněty průdušek a kašel...
Rakovina hrozí téměř každému, která je nejhorší?
Články: Rakovina hrozí téměř každému, která je nejhorší?
Jenom v Evropě se každý rok...
Dejte si pozor na mango. Může vyvolat alergii
Články: Dejte si pozor na mango. Může vyvolat alergii
Výlety do exotických zemí...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Lupénka a psychika: léčit se musí tělo i duše
Články: Lupénka a psychika: léčit se musí tělo i duše
Lupénka neboli psoriáza je...
Zánět, nebo mechanické poškození? Rozpoznejte příčinu bolesti zad
Bronchitida (zánět průdušek)
Články: Bronchitida (zánět průdušek)
Pod pojmem bronchitida se...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: