Risperidon

Syn ADHD + opoziční vzdor a agresi v noci míval křeče šel do zákonu krivil obličej a vydával zvuky tenkrát nám řekli že má noční děsy. Na ADHD a agresi mu dali Risperidon a v noci spal klidně před časem začal ze spaní mlaskat a jako by polykat.Před 2 dny měl ve spánku u pusy pěnu ale když jsem si toho všimla ležel klidně a spal v jedné poloze až do rána myslíte že by to mohla být epilepsie? Děkuji za radu Obalova

Odpověď odborníka:

Neměla by...spíš by mělo jít o vedlejší účinek léku...samozřejmě je třeba vypozorovat a vyloučit záchvaty křečí, tedy možné epilepsie...ale spíše než pěnu u úst toto lze označit za zvýšenou tvorbu slin jako běžného vedlejšího účinku tohoto léku...a dávkování případně upravit po domluvě s ošetřujícím lékařem

MUDr. David Folprecht
MUDr. David Folprecht

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktický lékař pro dospělé, Šternberk a Štěpánov u Olomouce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: