Roup dětský

Je mi 13 let a mám roupy. Mám doma werox. Když jsem se začala "léčit" tak jsem si vzala prášek jen jeden, protože to po něm hned přestalo. Cca po 2 měsících se mi svědění a roupy vrátili takže znova 1 prášek a znovu to bylo pryč a teď je to tu zase. Nevím zda je to tím že si vždy vezmu jen jeden prášek a nedoléčím se či zda je to nějak vážnější. Moc prosím poraďte mi bojím se :(

Odpověď odborníka:

Nebojte se, roup není nebezpečný. Doporučuje se užít jednorázově jednu tabletu vermoxu, další jednu si vzít 14 dní po druhé a po dalších 2 týdnech užít další. Tak by měla být infekce zvládnuta. Pokud by to nepomohlo, zajděte k dětskému lékaři, enní se za co stydět. Hezký den

MUDr. Veronika Šabatová
MUDr. Veronika Šabatová

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Pediatrická klinika Thomayerova nemocnice

 
Líbí se vám odpověď?
+9 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Obtěžují vás nežádoucí účinky léčby? Svěřte se svému lékaři
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Sledujte své nehty – vyplatí se vám to!
Články: Sledujte své nehty – vyplatí se vám to!
Máte lupénku a pozorujete...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x