Roupy

  • Dotaz od: Klára Doležalová
  • Publikováno: 30.5.2016
  • uLékaře.cz

Chtěla bych se zeptat měla jsem roupy které jsem vyléčila a po nich se mi ve stolici začal objevovat hlen bolesti břicha mám spise nadýmáním, ale jen občas křeče v břichu toto už trvá asi měsíc předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Po vyléčení by potíže být neměly. Co jste měla , Vermox tablety? a doléčila jste se do konce? vzala jste si ještě dávku po 4 až 6 týdnech po první dávce?
Pokud jste opravdu plně přeléčena, použijte na 3 až 4 dny Endiaron 3x1 jako střevní desinfekci a Espumisan na nadýmání. Pokud nebude zlepšení zajděte k lékaři.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: