Rozhozená menstruace ?

Dobrý večer. Mám menší dotaz, příliš se sním nezabývám,protože mám tušení, že vím z čeho je to způsobené. Tak tedy k problému. jíž asi rok beru antikoncepci MERCILON, jenže teď jsem ji tři měsíce brala stále, bez žádných pauz (3 platíčka stále za sebou). Teď jsem ale už pauzu udělala, mensturace dorazila jako obyvkle pár dní po vysazení, avšak jsem udělala menší zmatek, a vzala jsem si nový prášek z platíčka o 2 dny dříve, než by bylo správné. a od té doby mám neustále, jako kdyby slabou menstruaci. Je to způsobené tím, jak jsem teď nepravidelně brala antikoncepci ? před měsícem jsem byla na pravidelné gyn. kontrole- čípek a vše v pořádku, jen slabé kvasinky, přelečené ROSALGINEM. Za pár dnů jdu na druhé očkování proti rak. děl. čípku . Děkuji za odpoveď.

Odpověď odborníka:

Váš problém je způsoben hormonální nerovnováhou. Pokud se to samo nesrovná, možná by bylo vhodné antikoncepci úplně vysadit a po srovnání cyklu ev. znovu nasadit.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: