Sarapis plus

Dobrý den, moje maminka začala mít klimakterické potíže, tak si objednala SARAPIS PLUS vzala si včera dva prášky, jeden ráno a druhý večer.Dnes ráno se jí začala točit hlava, má zimnici, pak zase horkost, zvracela už třikrát, má brát tablety dál, ale třeba jen jednu, nebo s užíváním přestat?Dřív jí užívání Sarapisu nic nedělalo, ale měla ten klasický.

Odpověď odborníka:

Tento doplněk není vhodný pro osoby citlivé na včelí produkty. I když vedlejší příznaky při jeho užívání nejsou známy, pokud se domníváte, že popsané příznaky včetně zvracení jsou v návaznosti na užívání přípravku, doporučuji vynechat užívání a konzultovat léčbu klimakterických příznaků s gynekologem.

MUDr. Hana Ferdinandová
MUDr. Hana Ferdinandová

Specializace: Nutriční poradenství
Pracoviště: Soukromá praxe - MUDr. Hana Ferdinandová

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x