Sarkoidiosa plic

Dobrý den,jsem nar.r.1964,od r.2001 se léčím s chron.sakoid.plic,užívám medrol 8 mg a Delagil tbl. jednou denně.Chtěla bych se zeptat,jestli můžu dlouhodobě brát Delagil,protože při jeho vysazení je mi špatně-únava,bolesti kloubů,špatně se mi dýchá.Nyní jsem krátkou dobu po embolii plic,užívám Warfarin 5 mg.Lékař mě kontrolní vyš.neudělal,ani neposlechl a uschopnil do práce a nařídil vysazení Delagilu a snížení Medrolu na 4 mg.Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při dlouhodobém užívání Delagilu je nutná pravidelná lékařská kontrola krevního obrazu a kompletní oftalmologické vyšetření. Z Vašeho dotazu nevyplývá, zda-li jste léčena odborným lékařem, který nejen zná teoretická pravidla užívání tohoto léku, ale má (narozdíl od většiny praktických lékařů) z důvodu jiného spektra pacientů i praktické zkušenosti s touto léčbou.

MUDr. Miroslava Frčková
MUDr. Miroslava Frčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x