Sayana

Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda je možné otěhotnění po vysazení injekce sayana,bez toho,aby se dostavila menstruace.Děkuji Nováková

Odpověď odborníka:

Ano, možné to je.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
SAYANA | Od: Zdeňka | 12.1.2014 21:10
Dobrý den, po jak dlouhé době je možné zase otěhotnět, když jsem 2 roky brala antikoncepci sayana??? Dostala jsem to hned po 2 měsících od poslední injekce a teď to mám po 31 dnech každý měsíc. Jsem teď 8mesíců po skončení. Lékař říkal že to právě může být i rok, sestra zase že pokud to nedostanu nebude to asi možné. Máte někdo zkušenosti. První dcera jsem nám povedla hned a teď nějak nikde nic? Děkuji za odpověď
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: