Seborea

Dobrý den,už půl roku se léčím na seboreu.Vyzkoužela jsem už řadu šapnóonů,roztoků a mastí ale pořád žádný výsledek.Vlasy mi neustále padají a řídnou.. Pokožka je plná šupinek a strupů a nevím jak se toho mám zbavit.. Prošla jsme už řadu vyšetření ale všechno mám v pořádku,kromě hormonů které mám zvýšené a mám problémy z páteří,může to mít z touto nemocí něco zpolečeného? Předem děkuji ji odpověd'!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nevím, jaké hormony jsou u Vás zvýšené, ale pokud jde o steroidní hormony, může být příčina zde (u seborrhoidcké dermatitidy dochází ke zvýšené tvorbě kožního mazu). Doporučuje se postižená místa promazávat, dávat pozor na zranění, stroupky nestrhávat. Vhodné jusou i promašťující koupele (např. Excipial).

MUDr. Hana Králová
MUDr. Hana Králová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Interní oddělení Klinik Kösching

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: