Sertralin a alkohol

Chtěla by jsem se zeptat jestli se může něco stát, když při užívání sertralinu budu pít větší množství alkoholu. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Veroniko, obecně se nedoporučuje užívat jakékoliv léky společně s konzumací alkoholu. U psychiatrických léků to platí dvojnásob. Interakce mezi antidepresívem a alkoholem jsou prokázané a vedou ke zvýšení účinku jednoho a snížení účinku druhého. Výsledkem je většinou zhoršení deprese druhý den a znovunastavení terapeutické hladiny antidepresíva. Takže Váš zdravotní stav bude neustále nestabilní, léčba bude bez efektu.

MUDr. Andrea Bryčková
MUDr. Andrea Bryčková

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Psychiatrická ambulance v Hořicích NZZ

 
Líbí se vám odpověď?
+10 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: