Sexuální nechutenství partnera

Dobrý den, můj přítel se kterým jsem 2 roky aktivně bral několik roků pervitin. Nyní už asi 2 měsíce abstinuje a od té doby jsme neměli pohlavní styk. Zkoušela jsem se zeptat v protidrogovém centru, ale řekli mi, že se s tímto problémem zatím nesetkali. Mohli byste mi poradit čeho se jeho problém týká nebo zda máme zkusit zajít k sexuologovi? Četla jsem i o hormonech, které lékař předepíše. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Nevím, zda se partnerovi nechce či nemůže, v případě poruchy erekce je nutné také vyloučit některá celková onemocnění.Je také možné, že abstinování je zatím pro vašeho partnera náročné a vysilující, takže nemá chuť na nic jiného. Rozhodně doporučuji navštívit psychiatra či sexuologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Holka vzbuď se! | Od: Rádce | 25.3.2010 22:00
Jednak nechápu, jak můžeš být s klukem, který bral pervitin a za druhé koukej se vzpamatovat než bude pozdě a vykašli se na něho. Pokud bral drogy nic dobrého z něho nikdy koukat nebude!
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Zvýšené trombocyty Po střevní chřipce jsem byla na odběrech krve a jediná...
  • Tachykardie Pane dokrore, mám na Vás dotaz ohledně srdce. Před skoro rokem se...
  • Bolest pod žebry Zajímalo by mě co mě vlastně trápí. Už po několikáte jsem...
  • Listerióza Prosím Vás, pokud bych se nakazila listeriózou, za jak dlouho by byla...
  • Kašel a bolest na plicích Už čtvrtý týden mám suchý záchvatovitý kašel, na...
  • Dásně Měl bych dotaz někdy kolem Vánoc mě začal nenápadně bolet horní zub spíše...
 
Naposledy čtené: