Sexuální potíže

Je mi 24 let nedávno jsem začal pocitovat značný pokles libida. Vše začalo zhruba před 5 měsíci kdy mě začali pálet varlata ze stěru močové trubice se zjistily tyto bakterie (ureaplasma , mycopaslma , gardnella) podstoupil jsem léčbu a bral entizol a doxybene, stejně tak partnerka. Bohužel chut na sex se mi stále nevrátila. Můžete mi nějak poradit co dělat? Zda-li neexistují nějaké prášky nebo tak neco? Jeste bych dodal ze zhruba 2 roky užívám cca 2x týdně zolpidem mylan 5mg .Předem moc dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Močová infekce je běžně léčitelná infekce, velmi častá, jak u mužů, tak u žen. Jedná se o akutní stav, který po léčbě antibiotiky přestane. Infekční onemocnění nemá se sexuálním prožitkem nic společného. Rovněž léčba antibiotiky nezpůsobuje problémy, které popisujete. Je to asi shoda okolností, že jste současně při ztrátě sexuálního prožitku měl i infekci močových cest. Příčinu vašich potíží budete muset hledat jinde, v psychice, ve stresu, v nespavosti atd. S pozdravem Dr. Janoušková

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: