Sexuální záležitost při chemoterapii

Dobrý den. Prodělal jsem rakovinu varlete, kdy mě odoperovali levé varle a zůstalo mi jen to pravé. Mám tedy jen jedno varle. Právě teď jsem po prvním cyklu chemoterapie a není mě dobře. Pociťuju to i na sexuální záležitosti. Prosím vás vůbec se mě nestopoří penis a nemám vůbec žádnou chuť na sex ani na onanii. Prosím má to souvislost s tou chemoterapií? nebo to má souvislost s tím, že mám jen jedno varle? Víte věřím, že se zase uzdravím a rád bych zase po uzdravení provozoval kvalitní sex, nebo masturbaci. Četl jsem na netu, že jedno varle nemá vliv na funkci, tak snad tomu můžu věřit. A že ted nemám na sex vůbec žádnou chuť a ani se mě nestopoří penis tak to má asi spojitost s tou chemoterapií že? Prosím poradíte mi: Až budu zdravý a nešla mě vůbec mužská potence, tak kdybych se obrátil na sexuologa pomohl by mě nějakýma lékama na povzbuzení ikdyž mám už jen jedno varle? Rád bych zase sexuelně nadale žil. Děkuji

Odpověď odborníka:

V tomto směru léky nyní ne, je třeba vyčkat ukončení léčby. Funkce, erekce penisu, nezáleží jen na varleti, jedná se o složitý hormonální, ale i psychicky podmíněný děj, který je nyní narušen. Stav ale odezní a je předpoklad plného návratu funkce. Nyní sexuální řivot omezit a masturbaci nyní jistě. Doléčení potřebuje jistý čas.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: