Skladba léků na srdce

Dobrý den pane doktore. Můj dotaz se nebude týkat mne, nýbrž mého přítele. Věk 65let. Od kardiologa bere Eliquis 1-0-1, Agen 1-0-0, Vasocardin 1-0-0, Verospiron 1-0-0. Po lécích mu velmi rostou prsa a je to velmi bolestivé, též nohy má "ledové", lékař na to nereflektuje. Pane doktore, myslíte že je tato kombinace lélů správná? Doktor na to nereflektuje. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bolestivost a růst prsou způsobuje verospiron, jedná se o časný nežádoucí účinek. Je nutné vysadit verospiron, pokud je nutné lék užívat je alternativa Eplerenon. Podléhá schválení revizního lékaře, nevím přesně kdy se může nasadit. Ledové nohy nevím jestli budou nežádoucí účinek léků. Agen způsobuje bolestivé otoky dolních končetin. Doufám, že jsem Vám trochu poradil. Zkuste s lékařem ještě vše probrat.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: