Slaba menstruace

Dobrý den, pravidelně užívám antikoncepci leverette, ale měla jsem anginu a byl mi předepsal ospen s přítelem jsme měly pohlavní styk při kterém nám praskl prezervativ do hodiny jsem užila escapelle a vyckavala na menstruaci, která přišla na termín ale byla velmy slabá, dělala jsem si tehotenske testy ale všechny negativní i po měsíci od styku dále jsem vyckavala na další menstruaci jestli bude silnější, ale ta včera dorazila a je opět slabá. Může to být způsobené escapelle nebo se dále strachovat o těhotenství nebo o jiný problém? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, o těhotenství se strachovat vůbec nemusíte. To, jže jste užívala antikoncepci , ještě nasadila Escapelle a ještě používala preservativ svědčí o vaší velké svědomitosti. Kombinací Leverette a Escapelle jste těhotenství zabránila. Každá anitkoncepce ale může někdy způsobit slabou menstruaci a není to nic divného. Žádný jiný problém v tom není , sliznice při používání tablet tolik nenaroste, a také se potom tolik neodlučuje a je to provázeno jen slabým krvácením. Buďte naprosto v klidu. S pozdravem MUDr.Vilém Jelínek

MUDr. Vilém Jelínek, CSc.
MUDr. Vilém Jelínek, CSc.

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynprofi s.r.o., Gynekologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: