Slaba menstruace, hnědý výtok

Dobry den, beru od října HA Ayreen. Pred mesicem jsem jednu pilulku vynechala a vzala si ji po více jak 12ti hodinách. Dostala jsem ms, prvni den normalne, pote diky HA az do dobrani jen velmi slabe. V pauze jsem menstruaci dostala jiz normalne. Prasky jsem po 7 dnech zacala opet brat a 4. den jsem mela nechraneny styk. Tento mesic jsem misto 21 pilulek vzala 22.Do ted zadne problemy, ale menstruace prisla o den pozdeji a pomerne slaba zároveň s hnědým výtokem. Bojim se, že jsem těhotná. Je to možné? Jak velka je pravděpodobnost? Je mi 17 let.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, lehkovážnost snad patří k vašemu věku- ale antikoncepci berte opravdu podle návodu , pravidelně a nevynechávat..!!! Jestli se bojíte těhotenství tak si kupte těhotenský test v lékárně. a odpověď máte hned. menstruace co popisujete není obvyklá, ale může se takto přihodit. pokud bude brátatk bez chyb, a přesto bude neprav krvácení či špinění konzultujte svého gynekologa

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Amoksiklav Žádám Vás o radu, mám chřipku, bez teplot, ale velký kašel, paní...
  • Nutrilon Mám 7.měsíčního syna, do 6.měs .byl plně kojený, teď dostává už masozel...
  • Slinivka Asi 6 měsíců mám pichlavou bolest pod levým žebrem. Tato bolest je...
  • Pálení vagíny Zhruba dva měsíce mě trápí pálení vagíny po vyčůrání, ne úplně...
  • Svědivé pupínky na rukou Chtěl bych se zeptat na pupínky, které se mi...
  • Oční lékař nebo optika? Nosím brýle a jelikož jsem u svého očního lékaře...
 
Naposledy čtené: