Slabá menstruace při týdenní pauze

Dobrý den. Mám dotaz ohledně slabé menstruace. 28.9. jsem po dobrání druhého platíčka antikoncepce Bonadea zahájila týdenní pauzu. Menstruace však byla neobvykle slabá, což se mi nikdy nestalo. Není riziko, že jsem těhotná? V platíčku jsem se jednou zpozdila u jednoho prášku o 8 hodin, ale na letáčku píší, že do 12 hodin je ochrana zachována. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Odpověď jsem vám již zaslal, skutečně obavy jsou s největší pravděpodobností zbytečné, myslím si že gravitest který jsem vám doporučil bude vhodný,jinak budete zbytečně nervozní. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: