Slabá menstruace při týdenní pauze

Dobrý den. Mám dotaz ohledně slabé menstruace. 28.9. jsem po dobrání druhého platíčka antikoncepce Bonadea zahájila týdenní pauzu. Menstruace však byla neobvykle slabá, což se mi nikdy nestalo. Není riziko, že jsem těhotná? V platíčku jsem se jednou zpozdila u jednoho prášku o 8 hodin, ale na letáčku píší, že do 12 hodin je ochrana zachována. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Pokud jste se zpozdila jen o 8 hodin nic se nestalo,menses může být slabší,záleží na výšce děložní sliznice,chcete li mít absolutní jistotu udělejte si gravitest, i když předpokládám,že bude negativní Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Měření cévního věku – už jste o něm slyšeli?
Články: Měření cévního věku – už jste o něm slyšeli?
Určování cévního věku je...
Jak správně odstranit klíště v pěti krocích
Články: Jak správně odstranit klíště v pěti krocích
Známe to asi všichni. V...
Kvasinková infekce pochvy
Články: Kvasinková infekce pochvy
Kvasinková infekce pochvy...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Chronická pankreatitida aneb Jak povzbudit trávení
Články: Chronická pankreatitida aneb Jak povzbudit trávení
Trvalé poškození tkáně...
Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Články: Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Větší muži mají větší penis...
Červená skvrna od klíštěte může ukazovat na Lymeskou borreliózu
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: