Slabé krvácení

Dobrý den. Ctěla bych poprosit o radu. Je mi 21 let, užívám již 5 let antikoncepci, poslední dva roky Dienille. Nikdy jsem neměla žádný problém. Nyní jsem brala dvě platíčka za sebou, bez pauzy. Od poslední pilulky je to již třetí den, ale já mám menstruaci opravdu velmi slabou, což se mi nikdy nestalo. Do toho ale užívám i jiné léky, Prednison (kvůli autoimunitnímu onemocnění štítné žlázy) beru už tři týdny- začínala jsem na 10 mg, již týden užívám jen 5 mg. Kvůli revmatoidní artritidě jsem měsíc brala Salazopyrin, teď mi lékař předepsal Metotrexát 10 mg jednou týdně. O všech těchto lécích jsem se informovala, že by neměly účinnost antikoncepce nijak ovlivnit. Proto jsem se chtěla zeptat, čím může být způsobeno to slabé krvácení a jestli nemůžu být těhotná. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Graviditu vyloučíte gravitestem při kontinuálním užívání může být menses slabší. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: