Slabé špinění místo menstruace a případné těhotenství

Dobrý den, užívám HA Bonadea a 22.11.2014 jsem si zapomněla vzít pouze 1 tabletku z celého balení.(cca 3.týden užívání) a o den později jsem měla nechráněný pohlavní styk. V užívání jsem pokračovala jako obvykle až do konce balení, které bylo 28.11.2014. 1.12.2014 se měla dostavit menstruace, ale přišlo jen slabé špinění, kdy mi stačí pouze slipová vložka. Těhotenské testy jsem si dělala již 2, včera a dnes a oba negativní. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych místo menstruace jen špinila. Při prvním těhotenství jsem otěhotněla až za cca 3 měsíce po vysazení HA. Může i jedna vynechaná pilulka znamenat těhotenství nebo může špinění místo menstruace mít příčinu ve větším množství požitého alkoholu při víkendové oslavě?Mockrát děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Návod jak postupovat při chybě v užívání antikoncepce najdete na http://www.neumed.cz/informace/antikoncepce.php. Tam se dočtete, že při vynechání tablety v 1. týdnu užívání a to déle než 12 hodin, byste měla použít další metodu antikoncepce. Pokud si nejste jista, nechte se vyšetřit na gynekologii - ultrazvuk a ev. odběr krve.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x