Slabost, mdloba následuje třes

Dobrý den. Po roce se mi zopakoval takový divný stav. Tak nějak jsem seděl v křesle a najednou jsem začal pociťovat slabost na hrudi, tak jsem si šel lehnout a slabost přešla do celého těla, přišli na mě mdloby a tak to trvalo několik minut, poté jsem se začal celý třást a slabost s mdlobou začaly ustupovat. Potom jsem byl zesláblý a trochu zmatený co se to zase dělo. Přiznám, že jsem kuřák a měl sem za celý den asi tři kávy. Jinak se léčím na schizoafektivni poruchu a parciální epilepsii, beru Dretacen, Wellbutrin, Atarax, Prosulpin, Olpinat a Buronil. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Vážený pane Karle. Omlouvám se za opoždění odpovědi, dotaz byl ke mě přesunut. Vaše potíže mohou mít mnoho příčin (včetně např. nežádoucích účinků užívané medikace) a je třeba, abyste stav probral se svým ošetřujícím lékařem, který zná detaily Vašeho zdravotního stavu.

MUDr. Aleš Ducháček
MUDr. Aleš Ducháček

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktický lékař, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x