Snížení účinku antikoncepce antibiotiky?

Dobrý den, beru antikoncepci Denille. Jsem nemocná a byla mi předepsána antibiotika Cefzil 500. Chtěla bych se zeptat, zda mohu mít nechráněný pohlavní styk a tyto antibiotika mohou snížit účinnost antikoncepce. Antibiotika jsem začala brát v den, kdy mi končila menstruace a já si vzala první pilulku v měsíci. Nikdy dříve jsem ten den už nekrvácela, tentokrát jsem však mírně krvácela. Může to být způsobeno branými antibiotiky? Je to nějaký problém, nebo se to může stát? Předem děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

Antibiotika snižují účinek antikoncepce méně než se traduje pokud chcete mít jistotu po dobu užívání použijte ještě kondom. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest předkožky Paní doktorko , mám problém s předkožkou. Dříve mi byla...
  • Lamotrigin a alkohol Chtěla bych se zeptat. V dubnu jsem měla epileptický...
  • Boule na hlavě Je mi 16 let a udělala se mi vzadu jako by nad krkem tvrdá boule...
  • Jatra Pani doktorko, chtel bych se Vas zeptat na Vas nazor. Cca v breznu 2013...
  • Bolest zad/ledvin Už několik měsíců mě bolí pravá strana zad kde je ledvina...
  • Dlouhodobě hleny v krku Již dlouho mě trápí hleny v krku, hlavně večer mě to...
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x