Špiněni´

Dobry den,chtela jsem se zeptat,beru antikoncepci dienelle už asi 6 měsíců,nikdy žádný problém nebyl,ve středu jsem dobrala platíčko a měla jsem nějaký bílo žlutý výtok,v sobotu mi to přestalo a v neděli jsem začala jen špinit místo menstruace,dnes je pondělí a stále jen špiním,mám jen takovy slabý hnědý výtok,bojím se abych nebyla těhotná je mi totiž 16let.myslite že v tom jsem nebo to muže být jiný problém? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

O graviditu se pokud jste neudělala chybu v užívání jednat nebude můžete si udělat gravitest a když bude negativní a špinění by se opakovalo mohlo by se uvažovat o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Co prozradí jaterní testy?
Články: Co prozradí jaterní testy?
Prokázat hepatitidu je...
Léčba potravinové alergie? Dieta!
Články: Léčba potravinové alergie? Dieta!
Potravinovou alergií trpí...
Pyelonefritida
Články: Pyelonefritida
Pyelonefritida je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: