Špinění

Dobrý den, ráda bych se zeptala na dotaz ohledně asi čtyři dny trvajícího slabého narůžovělého špinění. Moc si s ním nevím rady. Poslední menstruaci jsem měla 15.2. Pravidelně si dělám ovulační testy, ale během tohoto měsíce se mi nenaskytly dvě čárky. Předpokládala jsem tedy, že se jedná o anovulační cyklus. Přitom mě už více jak měsíc (již před poslední menstruací) dost pobolívá v podbřišku. Dělala jsem si tehotenské testy, ale všechny byly negativní. Zároveň dodávám, že jsem brala antikoncepci cerazzette, kterou jsem vysadila 25.1. neboť mi nevyhovovala... Neustále jsem krvácela. Poté jsem krvácela 1.2. a hned znova 15.2. Moc si nevím rady, co s tím? Může jít o nějakou hormonální nerovnováhu?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, o hormonální příčinu problému zcela jistě může jít. Zajděte k lékaři, rozeberete s ním své potíže a podstoupíte gynekologické vyšetření.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: