Špinění a antikoncepce

Dobrý den. Začala jsem 18.7. brát poprvé antikoncepci (Lindynette 20) s první menstruací. Problém mám v tom, že jsem další následující dny měla jen takové špinění, které přetrvává dodnes ( i devátý den od první menstruace). S přítelem jsme zatím měli jen orální s. Mám strach jestli to neni něco vážného, protože bychom chtěli s přítelem mít už sex.Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud tabletky užíváte pravidelfně, před otěhotněním jste chráněna. Špinění se často objevuje při začátku užívání antikoncepce, problém by měl během max. 2-3 cyklů odeznít.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Névy, melanom Můžete mi prosím přeložit nález z histologie do laikovi...
  • Streptokok v pochvě Nedávno jsem šla na gynekologii, protože jsem měla už...
  • Kombinace léků Rozešel se se mnou přítel a mě to hrozně vzalo, byl jediný koho...
  • Sputum Jsem marod už 3měsíce, teď mi zjistili ze spota hemofil a bramnhanella...
  • Ploché bradavky Jsem těhotná (19. týden) a mám pocit, že mám málo vystouplé...
  • Tehotenstvi nebo chripka? Navaly horka, krece v brise, caste curani, unava...
 
Kam dál
Naposledy čtené: