Špinění a menstruace

Dobrý den, 4 měsíce užívám antikoncepční náplasti Evra (dříve jsem užívala Lindinette 20). Když jsem nalepovala 2. náplast, druhý den jsem šla do bazénu, kde se mi malinko odlepily okraje náplasti. Měnící den mám ve středu a když jsem si dávala 3. náplast začalo mi špinění a trvalo skoro celý týden. Od neděle týden beru Dorsiflex 200 mg s ibalginem na skříplý nerv v krku. Momentálně mám týdenní pauzu na menstruaci, která přišla celkem na čas, ale je neobvykle slabá. Měla bych se začít strachovat? A kdyby bylo vše v pořádku, myslíte, že když si nalepím 1. náplast po pauze bude účinná?( obávám se, jestli v tu dobu třeba neztratila účinnost, když jsem začala špinit) Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Pro jistotu si udělejte gravitest,ale pokud jste ukončila cyklus náplastí a menses přišla normálně a začínáte nové balení tak gravidita není pravděpodobná. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: