Špinění a menstruace

Dobrý den. Začala jsem 18.7. brát poprvé antikoncepci (Lindynette 20) s první menstruací. Problém mám v tom, že jsem další následující dny měla jen takové špinění, které přetrvává dodnes ( i devátý den od první menstruace). S přítelem jsme zatím měli jen orální sex. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

V prních cyklech po nasazení antikoncepce se špinění může vyskytnout, pokračujte v užívání a teprv když by se špinění opakovalo i v dalších cyklech byla by na místě úvaha o změne preparátu. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x