Špinění a páchnoucí moč

Dobrý den,jsem 8.týdnů po 2.porodu(porod bez komplikací)a stále špiním.Asi tak po 5.týdnech jsem přestala špinit,ale to trvalo tak max 5dní.Pak jsem onemocněla nějakým zanětlivým onemocněním ledvinové pánvičky,měla jsem vysoké horečky,vybrala jsem antibiotika a vše ok.Moč v pořádku.Ale ty dny co jsem měla horečky jsem opět začala špinit.To trbalo tak 3dny.Pak jsem šla na kontrolu ke gynekoložce a to jsem už dva dny nešpinila,tak jsem myslela,že je už to bude dobrý.U gynek.vše v pořádku,předespala mi HA Azalia(plně kojím),začala jsem hned s užíváním.Teď momentalně zase 3dny špiním.HA užívám týden.Myslíte,že se jedná o nějakou hormonální poruchu??Může mít souvislost zapáchajíci moč,která trvá asi už měsíc s hormonální nerovnováhou v mém těle??na vyšetření jsem měla moč OK.Mám přestat užívat HA,po které jsem myslela,že se vše upraví?? Mockrát děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Při užívání čistě gestagenní antikoncepce se často stává, že ženy špiní. Pokud by to samo neustalo, poraďte se s gynakologem, pravděpodobně by se antikoncepce musela vysadit. Zapáchající moč může být při infekcích močových cest, při užívání některých antibiotik či jiných léků ( ale ne HA), nebo při nedostatečném přívodu tekutin. Doporučuji kontrolní kultivaci moči.

Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: