,,špinění,, mimo cyklus

Dobrý den, už 4 den ,,špinim,, a to beru ještě antikoncepci a menstruaci mám dostat až za měsíc. Je možné, že to třeba souvisí i se teplotou? byla jsem teď 3 dny nemocná a měla jsem teplotu 38 tak jestli je možné, že se to nějak samo spustí. Nebo se to tak občas stává? jeden den se mi někdy stal, ale že už 4 dny tak se mi to zdálo moc. Děkuju předem za odpověď

Odpověď odborníka:

Může se to stát,pravděpodobnost je vyšší pokud jste na sražení teploty užívala Acypyrin Brufen nebo podobné léky,ale stává se to i n normálním cyklu,pokud krvácení není silné nemusíte se zneklidňovat Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolesti hlavy: poznejte jejich příčinu, (nejen) kvůli léčbě
Angina pectoris
Články: Angina pectoris
Angina pectoris je označení...
Řízli jste se do prstu? Hojení urychlí výběr správné léčby!
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Rakovina a její příznaky
Články: Rakovina a její příznaky
Rakovina je onemocnění, při...
Vyšetření konečníku
Články: Vyšetření konečníku
Vyšetření konečníku patří...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: