Špinění mimo menstruaci

Dobrý den, HA beru od 15 let (nyní mi je 24) prvních 5 let jsem brala Chloe, nyní mám Jeanine. Žádné problémy nemám. Občas se mi stávalo, že jsem měla po pohlavním styku lehké krvácení (brala jsem na to Ascorutin kvůli možnosti tenkých děložních stěn). Nyní mě trápí asi půl roku špinění mimo menstruaci (většinou se objeví po prvním týdnu po menstruaci). Šla jsem s tím k mému gynekologovi, který mi zjistil (5mm) myom. Dostala jsem na to krvácení Cyclo3Fort (2x denně) a Ascorutin (3xdenně). Vůbec mi to nezabralo, tak jsem šla k jinému dokotrovi, který mi řekl, že mu přijde, že je zánět na čípku, tak mi nasadil na 6 dní Polygynax. To také nezabralo. Jsem očkovaná vakcínou Silgard. Už si opravdu nevím rady, doktoři vypadají, že si také nevědí rady. A tak se na Vás obracím s prosbou o Váš názor. Čím si myslíte, že by to mohlo být? Děkuji moc za odpověď.

Odpověď odborníka:

Myom 6mm by pravděpodobně neměl mít vliv na špinění, byla by na místě úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: