Špinění mimo menstruaci

dobrý den, je mi 19let, již rok beru HA Sunya. Před týdnem jsem dokončila 7denní pauzu pro menstruaci a standardně jsem užila HA. před dvěma dny se mi objevilo velice slabé špinění, spolu s dodnes trvající lehkou bolestí v podbřišku (stejná jako při přicházející menstruaci). Může to být způsobeno tím, že jsem teď dvakrát za sebou užila HA místo 21 dní 28 dní? (28 dni Ha, tyden mnstruace, opet 28 dni HA, menstruace) Případně čím to může být? Prášky teď beru sedmý den. Děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, vykala bych ještě další měsíc, zda se to upraví,pokud ne, navštivte gynekologa.vhodný bude UZ - výška děložní sliznice, vaječníky.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x