Špinění místo menstruace

Dobrý den,od ledna neberu HA.Dostávala jsem to normálně až pak jsem to nedostala 2 měsíce,těhu test byl negativní.Dostala jsem injekci a za pět dní jsem místo menstruace slabounce špinila jeden den.Ted jsem to měla dostat a zase jsem špinila jen dva dny...nevím co to může být...žádná krev,jen hnědý výtok...

Odpověď odborníka:

Dobrý den, měla byste opět ověřit zda nejste těhotná. V případě vyloučení těhotenství se dále poraďte se svým gynekologem. Je třeba zohlednit více faktorů, aby se dala stanovit správná diagnoza.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
I s astmatem můžete sportovat
Články: I s astmatem můžete sportovat
Astmatický záchvat může být...
Sledujte růst dítěte pečlivě
Články: Sledujte růst dítěte pečlivě
Dívat se, jak dítě roste a...
Plný nos jemně vyčistí sůl
Články: Plný nos jemně vyčistí sůl
Ucpaný nos je nepříjemná...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Užíváte warfarin? Pozor na to, co jíte!
Články: Užíváte warfarin? Pozor na to, co jíte!
Pacientů léčených...
Předoperační vyšetření
Články: Předoperační vyšetření
Předoperační vyšetření je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x